Αναμένεται: 1ο Εξάμηνο 2017
Α. ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΔΙΑΜΟΝΗΣ
Βασικοί στόχοι:
- Βελτίωση ποιοτικών χαρακτηριστικών
- Βελτίωση περιβαλλοντικής διαχείρισης
- Αναβάθμιση των γνώσεων και των ικανοτήτων των ανθρώπινων πόρων των υποψήφιων επιχειρήσεων
Δικαιούχοι:
- Επιχειρήσεις Διαμονής – καταλύματα
Προϋπολογισμός: ως 400.000 €
Επιλέξιμες Δαπάνες:
- Αναβάθμιση εγκαταστάσεων / υποδομών, προμήθεια γενικού τουριστικού εξοπλισμού
- Ειδικός εξοπλισμός για άσκηση εναλλακτικών δραστηριοτήτων
- Έργα βελτίωσης Περιβαλλοντικής διαχείρισης (εξ. ενέργειας / νερού, διαχείριση απορριμμάτων)
- Υποδομές ΑΜΕΑ
- Δημιουργία ένθετων εκθετηρίων προϊόντων ποιότητας / δημιουργίας
- Πιστοποίηση ποιότητας, περιβαλλοντικής διαχείρισης, ασφάλειας τροφίμων.
Υποχρεώσεις:
- Υποχρεωτική η συμμετοχή των επιχειρήσεων (ιδιοκτήτες, προσωπικό) σε πρόγραμμα εκπαίδευσης με:
- Κατάρτιση επιχειρηματιών σε θέματα επιχειρησιακής οργάνωσης και διοίκησης τουριστικών επιχειρήσεων
- Χρήση νέων μέσων για προώθηση της ανταγωνιστικότητας των επιχειρήσεων
- Εκμάθηση γλωσσών προτεραιότητας στόχων
- Ειδική κατάρτιση πολιτιστικού / οικολογικού τουρισμού στην περιοχή, ενημέρωση για ιδιότητες τοπικών γεύσεων (συμπεριλαμβανομένου κρασιού)
- Λειτουργία και χρήση ψηφιακών εφαρμογών ΟΧΕ.
Β. ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ Ο.Χ.Ε. ΕΓΝΑΤΙΑΣ ΟΔΟΥ»
Δικαιούχοι:
- Επιχειρήσεις / επαγγελματίες πλην κλάδων εστίασης – διαμονής για παροχή υπηρεσιών σε τομείς:
-
- πολιτιστικού και οικολογικού τουρισμού (ξενάγηση – οργάνωση)
- θαλάσσιου και καταδυτικού
- υπηρεσίες μεταφοράς για τουριστικούς σκοπούς κ.α
Προϋπολογισμός: ως 80.000 €
Γ. ΤΟΠΙΚΕΣ ΔΙΚΤΥΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΛΥΣΙΔΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ – ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
Συνεργατικά σχεδία που στοχεύουν στην οργάνωση της αλυσίδας τουρισμού πολιτισμού στις περιοχές – πόλους της ΟΧΕ. Περιλαμβάνουν ολόκληρη ή τμήματα της αλυσίδας
Βασικοί στόχοι – Επιλεξιμότητα επιχειρηματικού σχεδίου:
- Διασύνδεση – οργάνωση της προώθησης τοπικών αγροτικών προϊόντων στις τουριστικές μονάδες
- Συλλογικά συστήματα μεταφοράς σε περιοχές άσκησης δραστηριοτήτων
- Εξειδίκευση προγραμμάτων ξενάγησης
- Κοινές στρατηγικές προώθησης – προβολής επιχειρήσεων / προϊόντων.
- Δημιουργία τοπικών συμφώνων ποιότητας κ.α.
Οι πληροφορίες του παρόντος ενημερωτικού ενδέχεται να μεταβληθούν με την δημοσίευση ή προδημοσίευση των προσκλήσεων