Περίοδος Υποβολής των επενδυτικών σχεδίων: από 11 Ιουνίου 2018 έως 17 Σεπτεμβρίου 2018

 

Δικαιούχοι της Δράσης:

  • Υφιστάμενες πολύ μικρές, μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, οι οποίες πριν την ημερομηνία ηλεκτρονικής υποβολής της αίτησης χρηματοδότησης:
  • έχουν κλείσει τουλάχιστον δυο (2) πλήρεις διαχειριστικές χρήσεις και τηρούν βιβλία Β’ και Γ’ κατηγορίας μέχρι τις 31.12.2017,
  • διαθέτουν έναν (1) τουλάχιστον επιλέξιμο ΚΑΔ δραστηριότητας που δεν συμπεριλαμβάνεται στο Παράρτημα ΙV ΜΗ EΠΙΛΕΞΙΜΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ (ΚΑΔ).

 

Προϋπολογισμός: 55.000 ευρώ έως 400.000 ευρώ

 

Ποσοστό Επιδότησης: 50%

 

Βασικές Προϋποθέσεις Συμμετοχής:

Οι επιχειρήσεις θα πρέπει:

  • Να εμφανίζουν την τελευταία τριετία, τουλάχιστον ένα θετικό αποτέλεσμα προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων
  • Να προσκομίσουν κατά την υποβολή της αίτησης χρηματοδότησης αποδεικτικά στοιχεία εξασφάλισης σε ποσοστό τουλάχιστον 60% της ιδιωτικής συμμετοχής του επενδυτικού σχεδίου
  • Να λειτουργούν νόμιμα διαθέτοντας την κατάλληλη, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία, άδεια λειτουργίας
  • Να υποβάλλουν δαπάνες που δεν έχουν χρηματοδοτηθεί και δεν έχουν ενταχθεί σε άλλο πρόγραμμα που χρηματοδοτείται από εθνικούς ή κοινοτικούς πόρους
  • Να μην περιλαμβάνονται ως δικαιούχοι σε αποφάσεις ανάκλησης παλαιότερων δράσεων που αφορούν την ψηφιακή τεχνολογία
  • Να πραγματοποιήσουν μία επενδυτική πρόταση ανά Α.Φ.Μ., αποκλειστικά σε μία μόνο Περιφέρεια
  • Να υποβάλλουν επενδυτικό σχέδιο που να αφορά σε επιλέξιμο ΚΑΔ.

 

Επιδοτούμενες Δαπάνες:

  • Προμήθεια, μεταφορά, εγκατάσταση και λειτουργία, νέων μηχανημάτων και λοιπού εξοπλισμού ΤΠΕ, απαραίτητου για τη λειτουργία της επιχείρησης και την εξασφάλιση των παρεχόμενων υπηρεσιών
  • Προμήθεια και παραμετροποίηση λογισμικού
  • Ηλεκτρονικό κατάστημα απαραίτητα με χαρακτηριστικά:
    • 2 τουλάχιστον γλώσσες
    • Mobile responsive
    • Λογισμικά παραγγελιοληψίας, αποθήκευσης και ηλεκτρονικών πληρωμών
  • Υπηρεσίες που αφορούν σε:
    • φιλοξενία (hosting, collocation)
    • σύνδεση στο διαδίκτυο
    • ψηφιακή διαφήμιση (google ads, facebook ads)
    • ανάπτυξη ψηφιακού υλικού διαφήμισης
    • ανάπτυξη ή/και πιστοποίηση ψηφιακής πολιτικής ασφάλειας,
    • μεταφορά δεδομένων ή παραμετροποίηση λογισμικού
    • σύνταξη και παρακολούθηση επενδυτικού σχεδίου
  • Μισθολογικό κόστος εργαζομένων (νέο προσωπικό).

 

Ψηφιακή Κατάταξη Επιχείρησης:

Το επενδυτικό σχέδιο θα πρέπει να στοχεύει στην αναβάθμιση της επιχείρησης τουλάχιστον κατά δύο (2) ψηφιακές βαθμίδες:

  • από την Χαμηλή (Δ) στην Ανώτερη (Β) ψηφιακή βαθμίδα,
  • από την Μέση (Γ) στην Ανώτατη (Α) ψηφιακή βαθμίδα,
  • από την Ανώτερη (Β) στην Ανώτατη (Α) ψηφιακή βαθμίδα.

 

Από την ανωτέρω προϋπόθεση εξαιρούνται οι επιχειρήσεις που έχουν ήδη καταταγεί στην Ανώτατη βαθμίδα (Α).

 

 

 

Παπαδόπουλος Κωνσταντίνος

Σύμβουλος Επιχειρηματικής Ανάπτυξης – Project Manager

6947443329

 

Έδρα: Εθνικής Επαναστάσεως 17, 66100, Δράμα

Υποκατάστημα: Ιθάκης 2, Ταχ. Θυδ. 1093, 64007, Καβάλα